Tisdags morgon.

Har precis gått upp ur sängen för att börja med det nya schemat jag behöver få klart idag. Ska på personalmöte på karlavägen i kväll och då vore det bra att kunna ge chefen förslaget, jag har och hoppas på att hon tycker att det ser bra ut.

Igår åkte mina älsklingar iväg på en 24 timmars kryssning med deras farmor,faster och kusinen angelica  och någtra bekanta till dom, kändes hur jobbigt som hellst då jag få en obehaglig känsla av att det kommer att hända dom nått :( låter kanske jätte överdrivet men jag kan inte hjälpa det.

J och jag passade på att ta en bio när vi ändå var barnlediga och vi fick sällskap av Em och Paprik, filmen som valdes var The Bounty hunter och den var helt okej. Efter bio tog jag upp telefonen och såg att jag har fått ett sms från svägerskan som var på båten och hon förklarar att Kevin just precis berättat för alla där att hans mamma sagt att han kommer att dö när båten sjuker (Usch måste tänkta mer på vad jag säger när dom är i närheten) sen skålade han visst för alochole, låter ju bra för att komma från en sexåring känner att där har jag verkligen lyckats. Herregud vart kommer allt ifrån, gick från bion och små skämdes lite. 

Idag skinner solen men känner mig smått häning svullen i halsen nyser väldigt ofta och bara seg, hoppas att det går över har verkligen inte tid att vara sjuk nu...


Dags att sätta i gång och jobba..



Puss på er

//Di..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback