Soffpotatis

Har precis slagit mig ner i soffan efter att ätit spagetti köttfärssås till middag. Känner mig jätte trött och häning, inte häning sjuk utan bara häning. Har varit ledig måndag och tisdag men  det var väldigt mycket på jobbet i helgen så kan vara så att jag håller på att åter hämta mig efter det.
Det är så sjukt mycket att göra hela tiden och det är inget jag är van med men tycker att det är super roligt, är personalmöte på fredag och är jätte nyfiken på mitt första personalmöte med mitt nya jobb :-) det tråkiga är att det är 8.00 och jag börjar inte jobba förns 14.00 så undrar vad man ska hitta på där i mellan, nått kommer jag väl på kan hända att jag åker hem och lägger mig igen efter att klockan kommer att ringa 6.30 (inget jag är van med ).

I helgen är jag ledig :-) och undrar vad man ska hitta på .Är bjuden på kräftskiva på lördag men vet inte om jag ska gå, har barnen och vet inte hur mycket fest det blir ifall jag ska ta med mig dom eller inte. Annars är jag sjukt sugen på stan, en middag med god mat och dricka eller kanske t.o.m ut och dansa, det skulle vara roligt.

Får se vad som händer ,hjärtat mitt jobbar ju hela helgen till 20.00 så det finns ju alltid möjlighet att hitta på nått när han kommer hem :-)  


Puss på er

// Di


Kommentarer
Pempa säger:

Sv: Nä, jag orkar inte fortsätta hos dig =)



Jag vill oxå gå ut och äta gott och dricka gott. Det vore mumsh!

2010-08-31 | 21:45:29
Bloggadress: http://pempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback