Tiden går så fort.

Imorgon börjar min underbara son skolan för första gången, förstår inte vart tiden har tagit vägen. Kommer att kännas tungt då jag inte kommer att kunna vara med honom för jag har min första arbetsdag på det nya jobbet, så det blir pappa som får ta med honom och vara hans stöd.

Inte bara det, utan min lilla skrutt ska flyga för första gången på fredag. Hon och sin kusin ska åka tiill Grekland med farmor och farfar i en vecka. Har ju vetat om den här dagen länge nu men kan inte förstå att den snart är här (Usch), tycker inte om när mina barn åker så långt från mig, paniken växer att det kommer att hända henne någonting precis som jag kände förra året när Kevin åkte.
Försöker verkligen inte tänka så men fy fan va jobbigt det är och det ända jag kan göra det är ju att le och vara glad för hennes skull för jag vill ju inte föra över min rädsla til henne.

Så idag blir det till att packa till Linnea och sedan förbereda Kevin för skolstart imorgon, sen kommer jag försöka fortsätta med barnens rum som jag började med igår, får se om det blir en tripp till Ikea också för att kika lite och sen hälsa på tjejerna på gamla jobbet och hämna mina skruvar och borr.

Hoppas ni får en bra Tisdag.

Kram

//Di


Kommentarer
Lie säger:

Hjärtat, det kommer gå såå bra. Planer fre kväll? Ska vi ta alla våra pojkar å äta middag ihop? Puss

2010-08-17 | 11:09:24
Bloggadress: http://luckylie.blogg.se/
Anonym säger:

Vad roligt om man fick åka till Grekland. =)

2010-08-18 | 20:07:12
Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback