Fredag.

Sitter och lyssnar på musik och väntar på att barnen ska komma ner från grannen för då ska vi göra julklappar till mina och hjärtats föräldrar. 

Idag har jag lämnat in min telefon på lagning och efter det blev jag lite busig men vad det är tänker jag inte riktigt berätta än :-). Sedan blev det en tripp till h&m och Ikea. Kan säga att vi åkte klockan 10.00 och kom hem runt 16.00, det blev en riktig heldag, fast det tog ju tid ute i Heron förstås för jag var ju tvungen att hälsa på i min gamla butik :-)

Snart kommer kusinvitamin hit och det var jätte länge sen vi umgicks så det kommer att bli mysigt sen måste jag väl bestämma mig för vem jag ska heja på i idolfinalen, svårt det där.


Vem hejar ni på ? 



Imorgon är det jobba som gäller och sen kanske en bio med hjärtat eftersom jag nu har samlat på mig ett gäng biobiljetter :-) Barnen ska sova borta, Linnea hos min mamma och kevin hos sin farmor och på söndag blir det jobba igen. Bra med extra pengar ...


Trevlig fredag på er


//Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback