Give me a camera please.

Åh vad jag vill ha en kamera !!! Kollade runt på en massa bilder och då såg jag att jag har nästan inga bilder från 2010 and that sucks.

Jag älskar att fota och kunna se tillbaka på saker med hjälp av bilder men just nu saknas det massor. Jag vill först ha en systemkamera för att kunna fota på ett lite roligare sätt och kunna få riktigt fina blider men sen vill jag även ha en liten kompaktkamera som man kan ha med sig överallt för att kunna ta mer spontana bilder, men just nu har jag nada.

Har hittat en för 990 kronor på elgiganten som jag kan tänka mig men vet inte om jag kan priorotera det just nu men hur ska jag klara mig utan kamera under jul och nyår, det går ju liksom inte.



//Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback