Grrr..

Är så sjukt trött, det var länge sen nu men det kan ha med att göra att jag inte har varit ledig två dagar på rad sen tre vekcor tillbaka och det börjar att kännas. En dag räcker inte med att stressa ner och ta det lungt.
Idag har jag varit hemma och tagit igen tvätten som svämat över tvättkorgen, sedan har jag hunnit med en fika med bästa grannen plus att jag har hälsat på miss Lie och hennes finaste tillökning i familjen ( Valpen Suki) så sööt.
Tog mig mot Länna innan jag skulle hämta Linnea för att köpa familjens julklapp men det priset dom hade där var inte samma pris som jag hade sett i kungens kurva så jag måste ta mig dit någon dag för att fixa det, vet inte hur jag ska hinna men det löser väl sig.

Just nu håller jag på med maten och slöar på soffan, både rygg och mage värker så är inte på topp humör kan jag säga, sjukt irriterad på det mesta just nu och känner mig nedstämd.

Imorgon blir det roadtripp till Uppsala med fina kollegan från Heron =) för att styra upp vårat lager. Stackars C som måste stå ut med en trött Diana kl sju på morgonen. 



//Di 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback