Liten update ..

Liten uppdatering då eftersom det var ett tag sen man skrev.

Har haft ett gäng underbara pojkar hemma i helgen som startat projektet bygga altan på min ute plats, själv stod jag på jobbet både lördag och söndag men varje gång jag kom hem så hade det hänt något nytt.

Det är inte riktigt klart än men om det inte vore för att vi gick på bio i Söndags och såg Twilight Eclipse så hade nog trallen legat på och bara staketet kvar.

Det kommer att bli så himla bra är så tacksam för att Grannen och Paprik har ställt upp och hjälp oss då varken jag eller Jocke är speciellt händiga, om det inte vore för dom skulle nog altanen blivit klar år 2020 minst :).

Idag blir det sista plankan på trallen och sedan böejas det med staket, måste bara bestämma sig för vilket plank vi vill ha. Så som det ser ut så blir det invigning på altanen på Fredag :) Lovely..

Min lilla tjej har även fått hål i öronen :) stora tjejen. Blev så imponerad när hon bara satt där och inte sa ett ord, visst hon såg väl lite chockad ut efter att ha sett pistolen man tar med och efter det försa hålet, för tanken var att dom skulle ta båda på samma gång men ena pistolen hade hakat upp sig så den funkade inte så dom var tvugna att ta ta en gång till men det var inga problem för lillfisen :).

Så nu går hon stolt med sina rosa pluppar i öronen och tycker att hon är super fin :) och det är hon också.



Puss på er


// Di


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback