En dag på stan.

Nä inte riktigt men det blev en promenad från medborgarplatsen till södrastation iallafall och det var riktigt mysigt i solen.
Har spenderat dagen med ett jobbmöte på karlavägen från 12-15.30 sen bar det hemåt för att möta upp familjen och handla mat.

Har även varit super dukig och bakat en blåbär & hallon paj till efterrätt, känner mig väldigt stolt. Det fanns en tid då jag nästan gjorde paj varje dag bara för att det var mysigt att bjuda hem folk och ha nått att bjuda på men sen så tappade jag bara suget eller så hade jag inte tid, men idag hade jag det och det verkade som om det gick hem ;)

Imorgon är jag ledig och hoppas på ta mig ut i solen en svägn för lite solterapi som jag kallar det :)








Puss på er

//Di
 


Kommentarer
jenniferlarsson säger:

riktigt fin blogg ((:

2010-03-09 | 22:05:11
Bloggadress: http://jenniferlaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback