Torsdag 2010-03-04

Då var man placerad i soffan efter att fått fläskpannkaka serverad, mycket gott.

Just nu tänker jag på min bästa Em som har gjort illa foten sin, lilla gumman måste ringa henne och kolla hur det gick hos läkaren om det blev kryckor eller inte.

Kan inte förstå hur fort vecjkan har gått imorgon är det redan fredag och jag ska gå tidigare från jobbet för lill skrotan ska till tandläkaren vid 16.20 och självklart så ville storebror följa med, han tycker allt med läkare och kroppen är hur facinerande som helst så vem vet kanske blir en liten docktor det där :).

Nu ska jag bara ta det lungt i soffan kanske blir att jobba lite måste funderar ut nått bra till en kund imorgon som fått väntat jätte länge på en bilbarnstol, så känner att det måste bli en liten kompisation där :) men,men bdet kanske får vänta till imorgon..

Puss på er
//Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback