Helgens planer..

Idag är det äntligen Fredag och det som är inplanerat idag är jobba till ca 14.00 sen åka till Skärholmen och banka och kanske köpa nått fint. Sedan blir det till att handla mat och fredagsmys till kvällen, efter det hämta barnen för att sedan fortsätta att hämta yttligre ett barn. Barnens kusin Angelica ska komma till oss idag för att mysa och sova över för första gången, hörde att hon var ganska nervös men då är vi två :) 

Imorgon blir det schlager kväll med några tjejer men barnen får också vara med eftersom det inte fanns någon som kunde ta dom över natten men det gör inget,  ju fler desto bättre :) Det sämsta är ju att för typ första gången i historien så kommer man inte kunna heja på Sverige :( men då går min röst vidare till Danmark.

Och för att häpna så har jag även Söndagen planerad :) det blir Sex and the City 2 men världens bästa EM och måste också höja världens bästa Paprik som erbjöd sig att sitta men barnen medans vi är borta :)

En stor ros till dig !


Hoppas ni får en lika härlig helg som jag kommer att ha :)


Puss på er

//Di

Kommentarer
The Handyman säger:

Tack så mycket den tar jag gärna emot... :)

2010-05-31 | 08:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback