En liten fundering.

Ibland funderar jag på om man verkligen gör rätt med vissa beslut det kan vara allt från ett litet till ett stort men oavsätt vilket av det kan det kännas fel.

Det fanns en tid när jag var nöjd och tyckte verkligen att allt i mitt liv var bra inga om fanns i mitt huvud men nu börjar jag åter igen vela och känner mig inte riktigt fast eller stabil och jag vet inte riktigt vad det är som gör det så.

Är det bara en fas för jag vill aldrig känna mig liten och meningslös igen som om jag inte duger för nått eller är bra på nått, jag vill vara stark och självgående, veta vad jag vill och se framåt och just nu är det bara tomt och svart. 

Det är svårt at se bakåt och ändra på saker det är ju bara att ta det för vad det är men ibland önskar jag att jag kunde gå bakåt och få tänka åter igen på vad jag igentligen ville.


Skumt inlägg jag vet men det var mest för mig själv och för att skriva av sig..



Puss på er och Sov gott


//Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback