Godmorgon Fredag.

Fick ett litet sug på att göra om designen på bloggen men kom hastigt på att nej det går ju inte FÖR JAG HAR RÅKAT RADERA ALLA MINA BILDER! Japp jag är så jävla bra alltså, lyckas få mobilen snodd och bara några dagar efter så raderas alla bilder från datorn.

Ja ja idag är det fredag och jag börjar jobba klockan 12 så nu tänkte jag försöka städa och plocka lite innan det är dags att bege sig iväg. Ikväll blir det mys med bästa Em och barnen kommer att sova hos min mamma fredag och lördag så det känns väldigt lyxigt :-) egen tid hela helgen, men måste erkänna att jag redan har dåligt samvete för att jag lämnar dom men ska försöka putta undan dom känslorna och bara njuta :-).


Hoppas ni får en härlig fredag.


Kramiz 

//Di 

Kommentarer
Pempa säger:

Wiiee... Its gonna be awsome gums!!!

2010-09-17 | 10:54:23
Bloggadress: http://pempa.blogg.se/
Lie säger:

Inge dåligt samvete, då blir jag arg! ;)



vi ska nog ut allihopa imorgon, tjejerna å thias å så, så är ni sugna på stan...skrik till!



Pöss

2010-09-17 | 15:31:10
Bloggadress: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback