Samsung Galaxy S

Just nu skulle jag vill ta mig till Farsta centrum för att få kläma lite på samsungs succe  Galaxy. Har kikat mer och mer på den och funderar på att köpa den men känner att jag måste få se den live först. Problemet nu nu är att bilen är trasig igen, efter att ha lagat den bara för en vecka sen så är den sönder igen och hjärtat ska iväg och jobba så han tar busskortet och jag har smsat alldelles för många gånger så det är ett nej, det ända som finns var är väl att gå och visst det är inga problem dit men hem brukar vara så sjukt tråkig och jobbigt.
Får se vad som händer inväntar just nu våra  bästa år sen får jag se bhur jag gör..



Puss på er ..


//Di


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback