Försöker att andas.

Har haft en väldigt stressad dag som började med intervju och en massa jobb och nu har precis mäklaren åkt och jag och barnen äter middag, eller snarare dom äter middag själv försöker jag att varva ner, för sen är det dags för att städa.

Mäklarens ord var mycket positiva och jag hoppas verkligen att vi får öka upp lånet och renovera badrummet och kanske t.o.m bygga ett till rum :-) eller kanske t.o.m flytta.

Det är väldigt mycket nu igen med jobb och det runt samtidigt som mitt hem faller i bitar, förstår inte hur jag inte hinner med att städa och tvätta 

Vart tar tiden vägen. 





 


Kommentarer
bästa svägerskan säger:

du kanske ska byta tröja nu hahahhahahaaa

2011-04-26 | 19:23:10
Sweetdi säger:

Hahahahaha ja där ser man :-)

2011-04-26 | 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback