Glad påsk.

Ja då var det snart dags igen, påsken är här och det är helt sjukt att det redan har gått ett år sen sist. Denna påsk kommer jag att jobba, åka på kryssning med barnen och deras farmor med sällskap, äta påskmiddag med min familj och vi ska även ta oss upp till norrtälje för att fira påsken med svärmor med familj.
Hoppas även kunna få träffa finaste svägerskan för att påskmysa lite om inte så hoppas,hoppas jag att hon kan följa med på kryssningen det vore ju det bästa.
Sen har jag ju bonus familjen också, bästa Em och Paprik men kan tänka mig att även dom har fullt upp med familj och släkt.

Ja ja fullt upp är det men det är ju påsk och det är en tid för nära och kära så jag hoppas att jag får träffa mina :-)



Pöss på er ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback