God dag mina vänner...

Idag är det åter igen Fredag och jag kan inte förstå att jag alltid känner mig så trött och sliten.

Är iallafall smått sugen på ett ta en After work idag i solen på Medis då jag behöver piggas upp lite, måste bara flörta till mig  någon som kan tänka sig komma.

Imorgon är det valbog och Valborg är = Brasa. Trodde som sagt att jag skulle få spendera denna dag med mitt hjärta då vi faktiskt firar 11 år ihop, JAG VET 11 ÅR !! helt sjukt men helt underbart, men men så blev det ju inte då han har tagit jobb, men jag är inte bitter ;-)

Så jag har bestämt dejt med min underbara grannen och barn istället och som det ser ut nu kanske det blir grill ute hos mina föräldar för att sedan alla ta oss ner till brasan för att titta på elden. Kommer bli super mysigt och jag längtar redan.

Nä nu dags att åter gå till jobbandet.

Puss på er och ha en underbar fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback