Godmorgon.

Börjar dagen med att jobba lite hemifrån, jag måste fixa vårat schema och jag får bättre ro hemma då jag har hundra andra saker i huvudet när jag är i butiken, men kommer att åka in lite senare under dagen.

Idag slutar jag klockan 18.45 och världens bästa farmor ska hämta barnen och även om jag känner mig super stressad så är barnen väldigt glada över att få ha lite kvalitets tid.

Ska även försöka få tid till att planera personalfesten som vi ska ha i butiken på lördag men känner mig smått stressad över en massa annat som måste fixas och lösas, fast det är så klart att man ska unna sig roligheter också.


Nä nu måste jag fortsätta..


Puss på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback