Godmorgon!

Sitter i soffan och ska snart börja göra mig i ordning för att åka och jobba. Helt sjukt hur humöret kan vända, det partysug jag kände igår har försvunnit och jag ser fram i mot en lung kväll hemma med en massa onyttigheter istället.

Jag ska även baka bullar till kalaset för kevin imorgon så det ser jag också fram i mot då jag på sista tiden tycker det är mysigt och baka vem vet kanske blir ett par kakor också om jag vågar ge mig på det :-)

Funderar även på att ta en shoppingtur på lunchen, igår gick jag in i en skobutik som hade 70% på ALLT och det kliade verkligen i mina fingrar, men jag gick inte ut med ett ända par ( känner mig stolt) men frågan är kan jag hålla mig ifrån det om jag råkar hamna i samma butik idag igen.


Ha en riktig bra lörddagsmorgon 


Puss 

//Di



 

Kommentarer
Em säger:

Man kan aldrig ha för många skor!! Kööör! Pöss

2011-02-26 | 09:41:07
Bloggadress: http://pempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback