Då var helgen slut och dags för en ny vecka.

Ännu en helg som når mot sitt slut och det har varit en väldigt bra sådan också. Lördagen jobbade jag och vi hade en riktigt bra dag och jag bokade butikens andra vagn :-) och det var bra stämning i butiken och med diseny låtar som spelades på stereon och med de underbara kollegorna kunde man inte göra mer än att bli på glatt humör.

Kvällen spenderades med Em och hennes partner Paprik och medan killarna var lite smått slitna från fredagens bravader så mumsade jag och Em i oss lite bubbel och jordgubbar. Vi tittade på melodifestivalen, lyssnade otroligt bra musik och testade kevins nya wiispel "Just dance", vilket kanske inte var en riktig hit men passar alldelles utmärkt till barnen men vi fick en favorit vilket var någon slags africandans och kan säga om man kör två omgångar med det passet om dagen så kan det ge en otrolig träning.

Idag har vi haft kalas för Kevin och det är alltid lika trevlig att få träffa hela släkten då det inte är så ofta vi alla träffas tillsammans.


Bjuder på en sommar bild då jag verkligen längtar till sol och värme.


Dags för solsidan!!!


//Di


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback