Update!

Har som vanligt haft fullt upp och där av ingen uppdatering. Det är fullt upp på jobbet då vi kör Grand opening nästa helg med en massa erbjudanden som jag ringt runt till olika leverantörer och fixat håller även på att kolla upp vart man kan få tag i tryckta ballonger som vi ska dela ut till barnen under helgen.

I tisdags hade Linnea för första gången en kompis med sig hem och det var ren glädje hela vägen hem från dagis från både Linnea och hennes kompis Elliot. Väl hemma var det som om jag hade två durasellkaniner springandes runt i lägenheten men det gick jätte bra och så skönt att nått sånt litet jag göra min skrutt så glad.

På söndag fyller min finaste kille 7 år och det känns helt sjukt att det var 7 år sen jag åkte in till huddinge sjukhus för att välkomna min fina kille, tiden går så fort.

Jag har just nu också min lilla syster på praktik på jobbet och det är hur mysigt som hellst att få träffa henne varje dag då vi inte haft så bra kontakt under åren men hon har alltid funnits i mina tankar så det är jag verkligen glad för.


Va mer kan jag uppdatera er med ?  jag var ute med finaste grannen i lördags och hade en riktigt rolig kväll även om det slutade med att vi hamnade på macdonalds istället för Berns :) men men det var en upplevelse det okså.
Söndagen blev det bio med Linnea och hjärtat men det blev ett litet plus för även bästa Em och Paprik följde med, Kevin var med sin bästa faster och var också på bio. Vi alla såg Trassel och jag gillade den skarpt.

Har inga som hellst planer inför helgen för utom att fira min son på söndagen så vem vet vad som dyker upp kanske bara blir en mysig hemma helg eller hur man säger ;-) 

Pöss på er 

//Di

 

Kommentarer
bästa svägerskan säger:

du kan komma till mig å dricka vin på lördag..se på mello å mysa..

2011-02-17 | 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback