Barnbutiken öppnar nytt !!

Just nu sitter jag framför datorn och försöker få ihop ett schema, vilket inte är så lätt men riktigt roligt. Det är det fullt upp just nu och det som händer i mitt liv är att jag ska få vara med och öppna en ny butik inne i stan och sedan bli ansvarig för denna butik. Jag är super taggad och imorgon på min så kallade lediga dag ska jag in till stan och ha möte med målaren som ska börja måla butiken på fredag och sedan efter det ska jag ha möte med fastighetsägaren om lite frågor kring lokalen. Jag hoppas att vi kan öppna butiken om ca en vecka men det blir tajt om tid men känner mig hoppfull ;) 
Jag vet bara att just nu känns det väldigt bra men pirrigt! 

Jag ska även till Farsta och fixa nya naglar, hade velat haft det gjort till mötet imorgon men man  kan inte få allt =)


Puss på er

//Di


Kommentarer
Pempa säger:

Buisness woman! Det passar dig;-) kick some ass tomorrow!! Pöss

2011-01-12 | 22:50:11
Bloggadress: http://pempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback