Helgen.

Helgen har varit  bra i fredags blev det wii med mina fina vänner. I lördags blev det bio med bästa Em och Paprik och barnen så klart :-) filmen blev  Megamind, fast tanken var dumma mig, men efter ett missförstånd med Sf bokningstjänst så fick vi både gratis biljetter till dumma mig plus att vi inte behövde betala för megamind.

Idag har jag inte gjort någonting bara myst med grannen i soffan, vi har inte träffats sen innan jul så det blev en massa babbel och kaffe. Imorgon är jag ledig då dagis och skola är stängt men vet inte riktigt vad man ska hitta på, hoppas på lite sol iallafall så man inte behöver bli så deprimerad av att det är så mörkt.

Helgen har varit lung med underbara vänner och hoppas även på en bra vecka.




Puss på er

//Di


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback