Känns som knivar i ryggen.

Sitter i soffan och kollar på barnpogram med barnen och min rygg värker så oehört mycket idag. Det känns som om jag har knivblad mellan skuldrarna. Är inne på min 14:e arbetsdag och ser verkligen fram emot min lediga dag på tisdag och funderar även på att försöka vara ledig onsdag också, skulle behövas iallafall men får se hur det går.

Igår kväll var jag hemma med familjen och vi hade en perfekt lördagskväll. Vi åt tacos tittade på shrek och åt godis, det var länge sen vi hade en bråkfri kväll med barnen men dom var hur fina som helst och det var precis det jag behövde för att få lite ny energi, men fy vad jag saknar mitt hem och min familj just nu när jag är borta så mycket.

Idag jobbar jag 11.00-16.00 sen hoppas jag på en lite fika hos finaste grannen, var super länge sen vi träffades och det känns som om det finns ganska mycket att ta igen =)

Men nu ska jag börja göra mig iordning


Jag önskar er en härlig söndag!!

//Di


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback