Känner lugnet.

Det är helt sjukt vad dagarna går när man har semester. Idag trodde jag att det var en helt vanlig vardag då jag väntade in våra bästa år men efter ca tio minuter och det inte hade börjat kom jag på att det är ju Lördag idag :-)
Igår hade jag min andra soldag på min semester vecka och då var vi på Gålö och solade och badade, eller barnen badade iallafall.
På kvällen blev det lite vin och bubbel och det slutade med att jag och kusinen följde med underbara svägerkan upp på kvarters puben för att höra henne ta ton på kareoken. Det var en riktig sommarnatt och hade jag inte varit så trött på hem vägen hade jag nog tagit mig en extra promenad.
Idag vet jag inte vad som står på agendan, barnen är ute och leker och medan jag känner lungnet med att bara vara hemma så börjar det klia lite i kroppen så vi får se vad vi hittar på. Nu ska jag iallafall gör mig lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback