En vanlig fredagskväll

Just nu går det riktigt bra på jobbet, vi har fått en ny VD och det är som att få en nystart och det känns toppen, men som vanligt så måste jag börja lära mig att släppa taget ibland men utifrån det går det riktigt bra.

Jag och Kevin sitter framför tv:n och har precis ätit korvstroganoff och bara känner lugnet. Imorgon jobbar jag och då har jag en massa saker jag måste fixa med som skulle ha gjorts för länge sen men tiden har inte funnits så hoppas jag har det imorgon.

Nu är även renoveringen av badrumet nära men måste bara hitta en hantverkare som tar sig an det men känner mig super taggad så om ni känner någon så tjoa till.

Hoppas ni får en härlig fredagkväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback