Blödiga familjen.

Igår kollade hela familjen på Disenyfavoriten Lejonkungen. Tycker själv att den är väldigt sorglig men när scenen där Simbas pappa dör så var det inte bara jag som reagerade utan först tittar jag mot Kevins håll och där sitter han med tårar i ögonen och håller handen för munnen men när jag kikar över mot Linnea så ser jag väl ingen direkt reaktion men efter ett tag märker vi hur tungt hon andas och att hon inte riktigt är lika glad som för fem minuter sen , hennes pappa frågar hur det är och hon kryper in i fosterställning i hans famn och tjuter " han dog!"  min lilla lilla fis hon tyckte var jätte jobbigt, det tog ett tag tills hon kunde skratta igen. 


Mina fina älsklingar, lika blödiga som sin mor, men vi hade en riktigt mysig fredagkväll hela familjen


Senare åker vi mot  Heron och ska kolla på Erik Saade och The Monikers och om jag har tur så kanske det t.o.m beställs en soffa :-D 



Puss på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback