Energilös

Så sjukt trött idag, vet inte vad det är med mig. Det är jätte mycket på jobbet just nu och jag får inte tiden att räcka till, men det är  bara roligt inget på jobbet känns jobbigt det är bara svårt att släppa och inte tänka på allt jag måste göra hela tiden. Inte äns när jag kommer hem kan jag  slappna av och jag tänker att det är för att jag tycker att det är så roligt men på nått sätt tar det över hela min fritid också, och jag vet sen tidigare att jag måste lära mig att separera på jobb och fritid och jag trodde att jag blivit bättre men sakta men säkert är jag på väg tillbaka. 
Just nu hoppas jag bara att det är en fas då det nu blev lite förändringar på företaget och jag kommer att byta personal och det känns både roligt men ändå lite ledsamt men är helt säker på att det kommer att bli super bra, finns bara lite att fixa med det. Ja ja gud vad jag gnäller solen är på väg likadant med värmen och det ser jag verkligen i fram i mot och jag hoppas att den här tröttheten försvinner snart, gillade verkligen när jag kännde mig på topp och vill komma tillbaka dit, hoppas bara det händer snart.



Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback