Ja då var det dags igen...

Imorgon är det min födelsedag och ibland önskar jag att det kändes som det gjorde när man va barn. Pirret i magen, längtan att bli ett år äldre, planeringen inför ett kalas eller en fest, späningen av vilka rader på önskelistan som är överstrykna.
Men så är det inte längre utan nu är det mer som, just det imorgon fyller jag år och inget mer.

Jag har alltid varit dålig på att fira mina födelsedagar och vore det inte för mina underbara vänner som påminnt mig och fixat helt fantastiska födelsedagar så hade jag nog aldrig firat min födelsedag.

Detta år kommer min födelsedag att firas med en hel helg med ett härligt gäng tjejer i en stuga i Norrtälje och det kommer att bli en massa skratt, bubbel och andra härligheter.

Kommer att bli awsome !!!





Kommentarer
Lie säger:

Grattis gumman, hoppas ni får det super i norrtälje :)

2011-03-30 | 08:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback