Kalassöndag.

Vaknade vid halv tio av att grannen ringde, klädde på mig och mötte upp grannnen för att ta en liten tripp till Willy`s och handla till Kevin och grannens dotters barnkalas vi ska ha idag.  Nio barn är det som kommer och det kommer att bjudas på en massa sötsaker samt roliga lekar, kan ju säga att jag ska i allafall vara med på dansstopp. 

Kalaset är slut vid tre tiden och då är det en timme kvar till nästa kalas, mitt och hjärtats. Vid fyra tiden ramlar släkten in och vi kommer att bjuda på pastasallad ( Mums älskar sallad) kommer bli jätte mysigt måste bara se till att inte bli allt för trött efter barnkalaset, men det går nog bra. 

Nu ska jag hjälpa Kevin att göra sig iordning :-)


Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback