Ingen ro ingen vila.

Har precis kommit hem från jobbet, blev inte så mycket sluta 16.00 utan jobbade till 17 istället.
Kevin är hos en kompis och leker och jag ska hämta honom vid 19 tiden och innan det blir det bara att ta det lungt och försöka varva ner efter dagen.

Just nu är det fullt upp i butiken, det finns så mycket att ta tag i och göra och känner att gå vid 16 tiden räcker inte skulle behöva jobba över hela veckan för att komma i kapp men det bästa är att jag vet hur jag vill ha det och då är det bara att köra och inget velande.

Blir nog bättre imorgon då jag jobbar hela dagen och då hinner man med massor :-)

Men nu blir det att försöka ha lite lugn och ro och inte stressa över morgon dagen.


Pöss på er ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback