Söndag.

Då var det söndag igen då och jag sitter med en kopp te i soffan och kollar på när barnen städar sitt rum :-)
Idag ska barnen på kalas mellan 14:00-16:00 vilket göt att jag har tid och plats att stor städa mitt hem.

Än så länge har jag haft en härlig helg, i fredags hade jag kusin vitamin över på lite middag och vin sen kom även grannarna över och det var väldigt trevligt. Lördagen bestod av jobb fram till 17:00 sen var det hem till svärmor för att hämta barnen då hjärtat var ute med jobbet.

Under kvällen fick jag ett kort besök av underbara svägerska, hon mellan landade här innan hon skulle vidare och det var jätte mysigt. Satt och kollade på film till jag gick och la mig tidigt. 

Vad som händer under dagen består att se men måste säga att jag kommer att sakna min finaste vän som just nu sitter och njuter av sol och värme på Kreta i Grekland då vi alltid söndags myser ihop men det är bara en vecka kvar till nästa söndag och då är hon hemma :-)


Puss på er 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback