Städtant=jag

Måste bara ge mig själv en stor eloge idag.

Jag jobbade hela dagen åkte sedan hem och handlade mat och hämtade lillsnorflan, ringde fritids så Kev kunde börja röra sig hemåt. Barnen lekte ute hela kvällen jag lagade mat och såg till att det blev tre stycken spagetti och köttfärssås matlådor samt stekte på kycklingen från helgen så jag även har färdig kycklig i veckan om det är så att jag får sug på kycklingsallad. 

Plus att jag har städat, jag har hunnit med att dammsuga, torka golven, damma och plocka in alla pantflaskor i ute förådet så det inte står och skräpar i köket m.m. 

Har nu kommit ut ur duschen och är helt slut men imorgon kommer jag att känna världens ro när jag kommer hem och vet att det är rent och snyggt ( det vill säga om ingen sabbar det till imorgon ).

Nu blir det dags för tv och hallonglass för det tycker jag att jag är värd. 




Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback