Hemma med Fis

Väntar på att kaffet ska bli klart och min lilla fis ligger i sängen och kollar på film.
Morgonen började vid sextiden då Linnea vaknade och från det till cirka åttatiden så bara skrek och grät hon och allt var bara fel, så jag beslutade mig för att vara hemma med henne idag.
Just nu håller jag på att fundera fram och tillbaka på en del saker men just nu behöver jag hitta personal till helgen och typiskt nog är ju att jag ska iväg annars hade jag gladligen hoppat in då vi kör utförsäljning på våra visningsvagnar och det skulle vara riktigt roligt att få sälja lite.
Idag åker jag upp med tjejerna till Hammarskogen för lite kvalitetstid och just nu känner jag att jag behöver slappna av lite så detta passar ju alldelles utmärkt.
Men nu ska jag fortsätta att ragga personal samtidigt som det är dags för våra bästa år på tv:n

Kommentarer
Lie säger:

Vilken underbar header du har nu hjärtat!!

2011-10-28 | 11:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback