Helgens härligheter

Denna helg har varit lugn och skön. I Fredags somnade jag vid nio tiden helt utslagen efter veckan.
I Lördags var det ju hockey och efter det blev det en liten promis i Vidja med mina kära föräldrar för att sedan hämta upp min familj för att ta oss till Heron City för att se filmen Smurfarna.
Efter det åkta jag hem till tjejerna Em och Flis för att åter igen kolla på film och mysa, det blev The hang over och Water for elephants. Water for elephants rekomenderar jag varmt, otroligt bra film.Tog halv ett tåget hem och sov.
Idag åkte familjen till Hockeyhallen för att åka lite skriskor och det var jätte mysigt, var ca tre år sedan jag stod på ett par skridskor och innan dess ännu längre sen. Vi åkte i ca en halvtimme och det var inte det lättaste att få av Linnea från isen, hon älskade det.
Efter det var det dags för Kevins första Hockey match mot nacka och dom var super duktiga. Det är en sjuk känsla att se sin lilla bebis där på isen och kämpar sig fram för att få tag i pucken, måste erkänna att det kom en liten tår.
Just nu sitter jag i soffan och bara njuter ut av det sista timmarna av helgen för imorgon börjar verkligheten igen.
Puss på er och hoppas eran helg har varit lika fantastisk som min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback