Hemma igen och dags att jobba.

Då var man hemma igen efter tre dagar uppe i Sälen.

Vi har varit ute och ätit gott spelat spel och bara gjort ingenting.

Det ända som saknades var solen.

Man kan tycka att man borde vara utvilad och pigg men just nu är ryggen åt helvete och smärtan hög.

Sitter och väntar på tåget för att åka och jobba men tanken på att stannar hemma slog hårt.

Just nu känner jag mig bara less på att ha ont och är smått oroligt över hur de sista månaderna ska gå men jag har bokat tid hos sjukgymnast och när lön kommer funderar jag på att boka tid hos naprapat och se om han kan få bort det värsta.

Hoppas ni får en härlig måndag.

Pöss


Kommentarer
Nathalie säger:

Gumman då :(



Säg till om du vill testa en ny naprapat - min lärare i anatomi är naprapat och knäckte mig bra!



Det finns även träning man kan göra som gravid för att underlätta för smärtan... förstår att det känns som det vore för jobbigt, men efter ett besök hos naprapaten måste du underhålla för att inte hamna där igen. Jag hjälper dig gärna. Nu pratar vi INTE tuff träning, utan träning för gravida. puss <3

2012-04-23 | 14:00:57
Bloggadress: http://fitnessgruppen-se/blogg.author/nathaliew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback