Lägenheten såld.

Igår skrev jag köpeskontrakt med den nya ägaren. Det känns helt okej men på nått sett så känner jag mig även lite ledsen.

Har bott här sedan 2006 och har verkligen bott in mig men nu är det dags för nya äventyr så den 16 juli är det en ensamstående mamma med son som flyttar in  här boch börjar deras nya liv.

Hade väl önskat lite mer vinst men som min kära svägerska sa det gör man väl alltid och det blev bra iallafall.


Idag blir det att tvätta då vi har stängt in all tvätt efter visning m.m och sedan åka och handla inför påsmiddagen imorgon.




Nu vill jag att det ska bli sommar och värme tänker sjukt mycket på sommaren.


Kommentarer
Pempa säger:

Jag längtar oxå efter sommaren. Gud så skönt det ska bli med sol, bad och långa ljusa kvällar.

2012-04-06 | 09:47:35
Bloggadress: http://pempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback