Söndag.

Ligger i soffan och funderar på att ta mig upp till centrum och hämta ut ett paket som kommit men just nu har jag ingen som helst kraft i kroppen.
I paketet ligger ett par silverfärgade pumps som jag verkligen hoppas passar då dom blåa jag beställde var lite för små. Kevin och hans kusin är ute och leker medan lilla fisen ligger lika trött som jag på soffan och kollar på tv.
Igår var det en lugn lördagskväll, vi fick med oss barnens kusin hem från 60-års kalaset vi var på så dom spelade lite dataspel och pysslade tills som snällt somnade i deras sängar.
Idag hoppas jag få träffa mina föräldrar lite då dom åker en månad till Thailand på fredag så kan bli att vi åker ut dit och fikar lite.
Kram på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback