Semester med familjen.

Det är bara Onsdag och det känns som om jag har hunnit göra hur mycket som hellst på sista tiden, och med det menar jag haft semester med barnen.
 
I måndags så var vi på bio och såg Ice age 4 med kusinerna och svärmor och svägerska.
Den var verkligen bra synd bara att jag var så trött för hade nog skrattat mer om jag hade haft huvudet på skaft..
 
Igår tisdag så var vi på dagskryssning med barnen, det var jag och hjärtat och sedan svärmor som hade med sig två av kusinerna. Barnen var helt lyriska och hade vad kan tyckte det såg ut super roligt. Förutom lite tjafs då och då så gick det bra och det var mysigt att göra nått när hjärat var med, han jobbar ju annars.
 
Även i söndags var vi på utflyckt och då bowlade vi. Kevin tyckte det var jätte roligt medan Linnea inte var lika intresserad. På kvällen blev det grill hos svägerskan för att fira hjärtats farfar som fyllde 80 år, var jätte mysigt.
 
Idag tänkte vi familjen faktskt åka och sola och bada ( vi skippar Gålö då vi har fler inom familjen som gått in i värkarbete under tiden dom badat och solat där ) så jag tar inga risker ;-)
 
Bjuder på lite bilder från veckan.
 
Kev när han bowlar.
Gudmor försöker tagga till sin guddotter.
Pigga barn väntan på att gå på båten 07.15
Utelek på däck i underbart väder.
Hjärtat.
Lite dans.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback