Ett steg in i framtiden.

Idag ska jag och hjärtat till banken och fixa det sista inför flytten. Det är inte så roligt när det ska pratas lån men på ett sett så ser jag verkligen fram i mot det då det är en framtid tillsammans med ett gemenskap boende då jag själv stått på boendet vi har nu och det känns helt undrebart.

Det är nu bara 12 dagar kvar tills vi får nyckeln och en massa tankar snurrar på hur det ska se och hur vi ska hinna med allt.

Igår kväll så kunde jag inte sluta tänka på barnens rum och hur roligt det kommer att bli att fixa till deras rum, jag bara längtar.

Nu ska jag städa lite till då det alltid finns nått att göra för sedan får vi besök av barnens kusin A som ska vara här för att slippa vara ensam hemma och det blir ju kanon för barnen med lite sällskap nu när dom är hemma lediga.

Ha en bra dag

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback