Hur tänker han...

Ibland undrar jag verkligen vad som snurrar i min sons huvud.

Jag har nu tjatat på honom i en veckan på att han ska ta hem sina gympakläder från skolan men resultatet av det har bara blivit en massa gnäll och tjafs.

Idag kom han hem och sa att någon tagit hans gympa påse som han glömt i omklädningsrummet.

Inom bords så skriker jag, på en vecka har hans påse hängt i omklädningsrummet och han har inte äns tänkt på att hämta den.

Och det här är inte det ända som han glömmer, hans jacka stannar också oftast i skolan när han själv går hem utan jacka vilket gör att det blir jobbigt när det är dåligt väder på morgonen när han ska gå till skolan.

I allt det här så bråkas det väldigt mycket och det känns så tråkigt att det ska vara så negativt här hemma när man bara vill mysa och vara sams, men det går väl över om inte annat så måste han tröttna på att vara på rummet hela tiden för en sån ynklig grej som glömt jackan i skolan och nästa gång komma ihåg att ta med sig den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback