Mvc besök.

Igår var jag på Mvc och som sällskap följde min bästa vän Em med.
Vi pratade lite förlossning och mätte magen och lyssnade på hjärtljud. Att höra hans hjärtljud får mig nästan i tårar varje gång, det är en sådan otrolig känsla.
 
Efter vi hade varit på Mvc så åkte vi till Farsta för att äta lite lunch och det var så skönt att få komma iväg lite då det har blivit väldigt mycket hemmatid på sistonde.  
 
Jag åt en ost och skink paj medans vi satt och mös och pratade lite om allt möjligt.
 
Någon gång under dagen så kom jag ju på att jag har ju inga kläder till lillebror och om han skulle tänka sig att komma tidigare och då skulle han ju få frysa så det blev en liten ihandling av några bodysar och byxor.
 
Overklig känsla :-)
 
Allt som allt så hade jag en jätte mysig dag..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback