Sommarlov.

Igår hade barnen skolavslutning och det var jätte mysigt. Kan inte förstå att Kevin ska börja tvåan och Lilla Linnea ettan.

Morgonen började i Linneas klassrum 8.10 med sång och terminsintyg. Det tråkiga är ju att jag inte kunde vara med Kevin i klassrummet och eftersom jag var med honom förra året så valde jag att vara med Linnea i år men hade velat sett Kevin då han skulle presentera klassen inför alla föräldrar när det var dags för sång.

Träffade upp svägerskan på skolgården för att sedan åka hem till henne och fika med kaffe och tårta, satt ute och mös medans regnet smattrade på altantaket.  

Idag ska jag försöka packa lite och städa. Ska även försöka hinna baka lite, blir nog muffin och bullar eller bara bullar idag och så kör jag muffin imorgon, vi får helt enkelt se måste ju även sysselsätta mina små hulliganer då dom har sommarlov nu  :-)  

Så länge bjuder jag på lite bilder från igår.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback