Trädgårdsmästare ?

Kom precis på att det bara är 19 dagar kvar tills vi flyttar till vårt radhus.
Kommer att kännas helt fantastiskt med all den plats som radhuset ger oss och även att ha en liten tomt mot skogen känns super mysigt, vill fixa en massa saker där men tyvärr så kommer det nog inte hända i år utan trädgården får fixas nästa år då bebis kommer och vi har lite att fixa inne i huset.

Igår var jag ju på plantagen med grannen och där hittade jag ju en massa fint och inspration till mitt nya hem och ju mer jag tänker på det desto mer sugen blir jag på att kanske lära mig lite mer om blommor och trädgårdar och kanske försöka mig på detta under tiden jag inte har nått annat för mig, för vem vet jag kanske blir värsta trädgårdsproffset ;-)
 
Just nu älskar jag pelagoner i alla färger men rosa och röda är nog favoriten.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback