Liten update

Sitter i ett kalt och kallt rum medan sonen min är i rummet bredvid har har sin dans.

Just nu mår jag väldigt bra men ryggen är ganska trasig, men eftersom energin är tillbaka så vill jag inte att ryggen ska förstöra det så jag biter ihop så mycket jag kan.

Det händer mycket i våra liv nu. Vi har fått redan på att det är en liten underbar pojke i magen och vi har köp oss ett radhus och allt känns helt fantastiskt.

På onsdag kommer dom och fotar vår lägenhet så vi kan få ut den till försäljning snarast och det känns jätte spännande.

Allt bara känns så himla bra just nu jobbet flyter på och jag har helt fantastiska kollegor som jag kommer att sakna sen när jag går. Som tur är så är det ett tag kvar :-)

Hoppas ni får en härlig måndagskväll nu ska jag sitta här i en timme sen åka hem och slänga mig i soffan.

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback