Spännande saker..

Imorgon är det mycket roligt som händer, det ska skrivas nytt kontrakt för bröllopslokalen/huset.
Jag ska på en arbetsintervju som jag super sugen på men det ska funka både för dom och mig tidsmässigt då jag är mammaledig så jag hoppas inte på nått, inte än iallafall.

Tanken från början var att jag skulle ta mitt första träningspass men så blev det ju inte så nu har jag varit ute på en halvtimmes promenad med lillebror och det var super skönt ute, måste ta mig ut oftare en vecka var jag super duktig och var ute varje dag men va hände sen liksom, kröp det in en latmask i mig kanske. 

Nu blir det en kopp kaffe och kanske läsa en tidning medan lillebror sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback