Då var det Söndag igen,,,

Och jag sitter i soffan och myser med min söner då manen sover och dottern är på sitt rum och leker. 
Igår sken solen och humöret var på topp, min käre man åkte och hämtade Em för att komma hit på en liten promenad och korvgrillning på tomten, det var riktigt mysigt. 
 
Kvällen bjöd på ännu mer tjejhäng då mannen åkte iväg och fina Flis kom hit och gjorde mig och Em sällskap. Vi lagde mat och kollade på film " Snowwhite and the huntsmen". 
 
Så två härliga dagar men tjejhäng och mys har helgen bjudit på och idag få vi se vad som händer, ska väl en sväng till farsta och lämna tillbaka en blus och sedan pratade jag och Em och att kanske ta en sväng till Täbys bakluckeloppis.
 
 
Men just nu ska jag njuta av morgonen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback