Stress och full upp som vanligt...

Varför börjas alltid mina veckor med en massa stress och tröttheter. Jag får sådan panik när måndagen börjar och ser mina tre 10-18.30 dagar bara ligger och väntar på mig. 
 
Vet varken in eller ut på hur jag ska hinna med mina barn mitt hem och mitt jobb när veckorna ser ut som dom gör och jag ska ändå bara jobba 32 timmar i veckan, denna vecka får jag väl skylla mig själv för då jag tagit ett extra pass på lördag. 
 
Förra veckan var det också sjuk mycket. Först jobbet sedan var det barn och babymässan på tordagen med fullt ös i ca 19,5 timmar med spana på nyheter inom barn och baby och sedan fest på Golden hits ( Fantastikst kul) 
 
Även lördagen bjöd på jobb och sedan Rock of ages med mat och efter fest till ca halv fyra på morgonen. 
Ja jag kan ärligt säga att igår var jag trött och tom min käre son sa till mig att vi kunde prata iadg då jag satt och sov i soffan redan vid sextiden. 
 
Vi fortsätter veckan med samma tempo men inte lika mycket fest kanske, eller jo på fredag när jag ska på dildoparty ;-) 
 
Nä jag måste verkligen lära mig att koppla av annars kommer jag dö i förtid..
 
Hepp på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback