En underbar helg.

Då var det måndag och bara två dagar kvar till att man börjar det nya jobbet. Helgen var helt underbar, alldelles lagom perfekt.

Fredagen var vi bara hemma och tog det lungt och sedan på kvällen kom svägerkan och hennes dotter som skulle sova hos oss. Barnen lekte ute och hade det bra och jag och svägerskan satt ute på altanen och drack vin och mös.

Lördagen spenderade vi i vidja hos mina föräldrar och solade och badade, sen blev barnen kvar där över natten och jag och hjärtat åkte hem för att göra iordning oss för middag inne i stan. Det blev restaurangen Greken på hörnet och vi åt och drack gott och hade det hur bra som hellst :) vi gör det allt för sällan, efter middagen gick vi mot tåget och åkte hem och hade det lungt och skönt framför tv:n fram till halv två på natten.

Söndagen började med att bara njuta av tystnaden i soffan och sedan hämta barnen hos mamma. Vid ett tiden var vi bjudna hem till hjärtats farmor och farfar på fika och middag och det blev min favorit pannbiff med potatis :) vi kom väl hem vid halv sex tiden och man var lagom trött.

Hela helgen har humöret varit på topp och det var ett tag sen jag kände så, jag har t.o.m varit vädigt pigg vilket också var ett tag sen :) hoppas att det håller i sig.


Ha det bra så länge ...

Pöss 

//Di


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback