Dags att sätta igång.....

Sitter nu med bästa Em på msn och diskuterar om att sätta igång att träna. Vi funderar mellan Friskis & Svettis eller Flex, just nu är Sats inte intressant eftersom man måste binda upp sig och jag känner att jag vill komma igång först innan jag väljer att binda mig till en anläggning.

Just nu har jag fastnat, känner mig nere och kroppen tung och seg och jag kommer inte igång och nu är det snart vår och sommar och då vill man må bra och då är det fan värt 440 kronor i månaden...

Så nu kör vi det, är dags !!! Blir att hämta ut ett träningskort senast nästa vecka ....


/Di....

Kommentarer
Pempa säger:

Ja, nu kör vi. Beach 2010 här kommer vi som ska göra ett försök att slippa vassen!

2010-03-16 | 21:19:16
Bloggadress: http://pempa.blogg.se/
anna säger:

anna vill vara me....

2010-03-17 | 20:25:27
Diana säger:

så klart Anna ska vara med :)

2010-03-17 | 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback