Söndagmys + förkylning = Sant

Har bäddat ner mig i soffan med lite Loka päron och chips tanken var att bästa Em skulle ligga här på soffan med mig men det får lov att bli en annan söndag då jag kom hem så sent.

Känner mig helt slut och har varit dålig hela helgen men varit och flängt runt iallafall men mycket för barnen känner att dom ska inte få lida för att mamma har en kråka i näsan. 

Jag hoppas att jag orkar jobba imorgon men om inte annat så börjar jag vid fyra och det känns så dumt att gå och bli dålig så fort efter man har börjat har ju bara varit där i en månad typ och nu ska jag gå och bli sjuk, känns ju inge bra samtidigt så är det ju inte så mysigt när snoret rinner och och man har ont i hela kroppen och kan inte sätta eller läggga sig ner om man behöver, nä vi får se hur det blir men ställer in mig på att jobba.

Nu ska jag fortsätta kolla på ensam mamma söker :-)


Puss på er

//Di



Så här känner jag mig ...





Kommentarer
pempa säger:

haha.. sköööön bild. Den ser ju precis ut som dig när du är sjuk =)

2010-10-03 | 20:56:34
Bloggadress: http://pempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback